Kompletní know how pro firemní nákupčí - workshop
Proč téma „Kompletní know how pro firemní nákupčí ?
- Reagujeme na zásadní změny na trhu a v ekonomice, které se promítají i do práce firemních nákupčích.
- Vybral jsem dovednosti a znalosti, které mají aktuálně největší vliv na kvalitu práce nákupu a přináší okamžitě viditelné výsledky.
- Vše jsem dal do jednoho dne kompaktně, prakticky a srozumitelně zabalené.
- Prezenční workshop.
Co se naučíte?
- Klíčové know how pro vyjednávání s orientací především na cenová jednání.
- Naučíte se vytvořit a realizovat komoditní strategii (komplexní nákupní postup) jakékoliv nákupní kategorie, s kterou velmi rychle zlepšíte výsledky vašeho nákupu.
- Získáte unikátní metodiku jak krok za krokem realizovat úspory a další přínosy nákupu.
- Seznámíte se s možnostmi digitalizace nákupního procesu na skutečných praktických příkladech.
- Získáte komplexní metodiku výběrových řízení, s kterou v praxi realizujete výběr dodavatele od komplexních výběrových řízení až po jednoduché a rachlé každodenní poptávky.
- Naučíte se zmapovat a efektivně nastavit váš nákupní proces.
- Získáte praktické návody jak krok za krokem aplikovat získané poznatky do praxe.
Proč se mnou?
- Uplatňuji pouze praktický přístup vedoucí k okamžité aplikaci získaných dovedností v praxi.
- Vím, že čas je nejcenější komodita a proto jsem vložil do jednoho dne maximální užitek pro vás.
- Mám 24 let praxi v nákupu. Realizoval jsem vzdělávání a rozvoj pro nákupní týmy více než 200 firem a více než 5000 nákupčích.
- Jsem v neustálém kontaktu se svými klienty v nákupu, takže přesně vím, co se na trhu děje a co nákup potřebuje.
Jaký bude program?
- Základní klíčové know how pro každodenní vyjednávání s dodavateli včetně cenového jednání.
- Mapování nákupního procesu a spolupráce útvarů krok za krokem pro zjištění možnost zvýšení výkonnosti a efektivity nákupu, identifikace příležitostí a jak je využít.
- Měnící se role firemního nákupu a nové současné i budoucí požadavky na nákupčí.
- Komoditní strategie jako nejsilnější trend současného nákupu, komplexní popis strategie a postupu každé nákupní kategorie podle v praxi ověřené metodiky.
- Měření výkonnosti nákupu formou úspor a dalších přínosů, přetvoření do metodiky, realizace a akčních plánů.
- Jak prosadit práci nákupčích ve firmě a ukázat skutečný přínos nákupu.
- Digitalizace, automatizace, robotizace, elektronizace, trendy, nástroje, praktické aplikace, příklady z reálné praxe, efekty, dopady do práce nákupu.
- Výběrová řízení, poptávky, formy, postupy, aktualizovaná metodika.
Pro koho je to určeno?
-
Pro všechny nákupčí bez rozdílu a jejich manažery.
-
Pro majitele a ředitele firem, kteří chtějí maximálně využít potenciál nákupu a jeho přínos firmě.
-
Jako otevřený i jako firemní na zakázku.
Termín, místo, cena
- 3. 6. 2025 - volná kapacita
- Prezenční workshop, kapacita 16 účastníků
-
Cena za účast jednoho účastníka - 9800,-Kč- bez DPH.
Včasná cena při regsitraci a platbě do 31.1. 2025 - 7800,- Kč bez DPH
Harmonogram 9:00 -16:30 - Praha, Klimentská ulice
Chci trénink hned objednat
Chcete si rovnou objednat trénink,
tak pokračujete správně níže.
Zajímám se o tento trénink
Potřebujete zjistit ještě další informace?
Napište, co vás zajímá níže.