Kompletní nákupní know how
Proč téma „Kompletní nákupní know how“?
- V současné době rostou extrémně nároky na nákupčí a nákupní útvary. Nákupčí musí ve velmi krátké době doplnit potřebnou sadu nákupních znalostí a dovedností pro zvládnutí stále náročnější práce v nákupu.
- Pracuji s desítkami nákupních útvarů a identifikoval jsem nejpotřebnější znalosti a dovednosti pro nákupčí pro současnou dobu. Všechny jsem je zahrnul do tohoto školení.
- Vhodné pro začátečníky jako vstupní sada dovedností, která jim umožní hned se zapojit plně do práce nákupu. A zároveň vhodné pro pokročilé nákupčí jako připomenutí a hlavně uplatnění znalostí na všechny postupy mnohokrát úspěšně aplikovány v praxi nákupu.
- Školení neobsahuje téma vyjednávání, které je předmětem samostatného tréninku Cenová jednání pro nákupčí.
Co se naučíte?
- Budete umět vytvořit komoditní strategii jakékoliv nákupní kategorie, vytvořit akční plán rozvoje nákupní kategorie a vše realizovat v praxi.
- Budete znát dlouhý seznam možností jak dosáhnout úspor i v současné složité době rostoucích cen.
- Dozvíte se možnosti digitalizace v nákupu a budete umět identifikovat příležitostí pro digitalizaci ve své praxi.
- Získáte návod na efektivní mapování a nastavení interního procesu nákupu a komunikaci s interními klienty.
- Získáte kompletní know how pro kvalitní a úspěšná výběrová řízení.
- Získáte rozsáhlou sadu studijních materiálů, návodů a postupů pro vaši práci v nákupu.
Proč se mnou?
- Pracuji s desítkami nákupních útvarů a jsem neustále v praxi, takže přesně vím, co funguje a co nákupčí potřebují.
- Všechny postupy jsem sám v praxi uplatňoval a jsou úspěšně realizovány v desítkách nákupních útvarů, kterým jsem je předal.
- Není to nic načteného. Vše vychází z praktických zkušeností. Urychlíte tak svou cestu k úspěchu v nákupu.
Jaký bude program?
- Jak se mění role firemního nákupu v současné i budoucí době.
- Komoditní strategie jako nejsilnější trend současného nákupu. Komplexní popis strategie a postupu každé nákupní kategorie podle v praxi ověřené metodiky.
- Výběrová řízení, poptávky. Kompletní metodika a postupy pro různé nákupní situace.
- Digitalizace, automatizace, robotizace, elektronizace -trendy, nástroje, efekty, dopady do práce nákupu. Příklady z reálné praxe.
- Úspory v době rostoucích cen. Kompletní metodika pro hledání, identifikaci a výpočet úspor v celém nákupním procesu, tedy nejen v nákupním útvaru.
- Interní komunikace v nákupním procesu. Vliv nenákupních útvarů na průběh a výsledek nákupu a jak ho využít. Jak mapovat a nastavit interní nákupní proces a management nákupního požadavku pro nejlepší výsledek pro celou firmu.
- Management dodavatelů. Vše o práce, komunikaci s dodavateli.
- SCM a jak ho sestavit a využít. Shromažďování informací o dodavatelích.
- Hodnocení, kvalifikace, řízení dodavatelů.
Pro koho je to určeno?
- Po operativní, strategické, komoditní i projektové nákupčí.
- Pro nákupní manažery a vedoucí nákupních útvarů.
- Pro majitele a ředitele firem, kde je nákupní útvar.
- Pro všechny profese, které se podílí na nákupním procesu.
Termín, místo, cena
- 9. -10.11.2022
- Praha
- 19 800,- Kč bez DPH
Chci trénink hned objednat
Chcete si rovnou objednat trénink,
tak pokračujete správně níže.
Zajímám se o tento trénink
Potřebujete zjistit ještě další informace?
Napište, co vás zajímá níže.