Prodávejte nákupčím

Proč téma „Prodávejte nákupčím“?

  • Komunikace s nákupčími se stává pro obchodníky nezbytností pro úspěšný prodej do firem. Důvodem je rostoucí význam a role nákupu, který stále častěji slouží jako
  • vstupní brána pro dodavatele do firem. Znalost nákupních procesů, nákupu a nákupního rozhodování však často zůstává obchodníkům utajena. A přitom je pro úspěch zásadní.
  • Tohle je unikátní a jediný workshop a trénink na trhu, který vám otevře dveře do práce firemního nákupu a ukáže vám jak využít firemní nákup jako vstupní bránu k obchodnímu úspěchu u firemních zákazníků.
  • Přestaňte brát nákupčí jako překážku nebo dokonce nepřítele, ale jako příležitost. Vyplatí se to. 

Co se naučíte?

  • Jak prostřednictvím nákupních útvarů a nákupčích zlepšit prodeje do firem. Prodávat více za vyšší marže.
  • Ukážu Vám, jak funguje firemní nákup, jak funguje nákupní proces ve firmách, jak probíhá nákupní rozhodování.
  • Jak budovat dlouhodobý vztah s nákupčími na základě kompetence a vzájemné důvěry.
  • Jak předběhnout konkurenci.
  • Získáte jedinečné know how, které zůstává obchodníkům skryto.

Proč se mnou?

  • O nákupních procesech a nákupním rozhodování firem vím hodně. Byl jsem šéf nákupu a následně v mnoha desítkách firem jako konzultant více než 20 let.
  • Vím, jak nákup pracuje, jak probíhají nákupní procesy, čím je nákup motivován, jaké metody a postupy používá a proč.
  • Vím, jak se nákupní procesy segmentují a odlišují dle typu firem.
  • A také vím jak se prosadit jako dodavatel. Jak navázat vzájemně prospěšnou spolupráci.
  • Podělím se s vámi o vše co vím.

Jaký bude program?

  1. Průběh nákupního procesu a způsob nákupního rozhodování firemních zákazníků od A do Z. Jak je využít pro úspěch obchodu.
  2. Strategie nákupu firemních nákupčích. Jak vybírají dodavatele. Jaká volí kritéria a proč. Co očekávají od dodavatelů. Jak ovlivnit a využít proces výběru.
  3. Pravidla nákupu, kompetence a vliv jednotlivých útvarů. Podle jakých pravidel
  4. funguje proces. Kdo má jaký vliv, o čem kdo rozhoduje. Umožní Vám to se změřit na ty správné lidi.
  5. Jak zvýšit své šance na úspěch v poptávce či výběrovém řízení. Jak napsat správně nabídku, aby v ní nákupčí našel, co očekává.
  6. Digitalizace nákupu a nákupních procesů a co to znamená pro dodavatele.
  7. Jednání, komunikace a vyjednávání s firemním nákupem.
  8. Cenové jednání. A zejména zvyšování cen. Cenotvorba. Necenové faktory využívané nákupčími.
  9. Jak to udělat, aby nákup zajímali i jiné parametry než cena.
  10. Motivace a preference nákupu. Způsob komunikace a budování vztahu s nákupčími.

Pro koho je to určeno?

  • Pro prodejce a obchodníky, kteří prodávají do firem.

  • Pro majitele a ředitele firem, kteří chtějí zvýšit svoje prodeje do firem.
  • Pro obchodní ředitele a vedoucí prodeje, kteří tvoří strategii prodeje do firem.
  • Pro všechny profese, které přichází v rámci obchodního procesu do kontaktu s firemními nákupčími.

Termín, místo, cena

  • 14. - 15.03. 2023
  • Praha
  • 19 800,- Kč bez DPH

Chci trénink hned objednat

Chcete si rovnou objednat trénink,
tak pokračujete správně níže.

Zajímám se o tento trénink

Potřebujete zjistit ještě další informace?
Napište, co vás zajímá níže.