Prodávejte nákupčím
Proč téma „Prodávejte nákupčím“?
- Tohle je unikátní a jediný workshop a trénink na trhu, který obchodníkům otevře dveře do práce firemního nákupu a ukáže vám jak využít firemní nákup jako vstupní bránu k obchodnímu úspěchu u firemních zákazníků.
- Komunikace s nákupčími se stává pro obchodníky nezbytností pro úspěšný prodej do firem. Důvodem je rostoucí význam a role nákupu, který stále častěji slouží jako vstupní brána pro dodavatele do firem.
- Znalost nákupních procesů, nákupu a nákupního rozhodování však často zůstává obchodníkům utajena. A přitom je pro úspěch zásadní
- Přestaňte brát nákupčí podceňovat, brát je jako překážku nebo dokonce nepřítele, ale jako příležitost. Vyplatí se to.
Co se naučíte?
- Jak prostřednictvím nákupních útvarů a nákupčích zlepšit úspěšnost prodeje do firem.
- Jak funguje firemní nákup, jak funguje nákupní, jak probíhá nákupní rozhodování.
- Jak budovat dlouhodobý vztah s nákupčími na základě kompetence a vzájemné důvěry.
- Jak zaujmout, vystoupit z řdy a předběhnout konkurenci.
- Získáte jedinečné know how, které zůstává obchodníkům skryto.
Proč se mnou?
- Mám 24 let praxe v nákupu ( z toho 12 let aktivní služba). Spolupracoval jsem na rovoji nákupu s více než 200 firmami a protrénoval více než 5000 nákupčích.
- Vím, jak nákup pracuje, komunikuje, vyjednává, jak probíhají nákupní procesy v různých typech firem a trhů, čím je nákup motivován, jaké metody a postupy používá a proč.
- A také vím jak se prosadit jako dodavatel. Jak navázat vzájemně prospěšnou spolupráci.
- Podělím se s vámi o vše co vím. Naučím vás jak využít nákup jako vstupní bránu k firemním zákazníkům.
Jaký bude program?
Program je kombinací workshopu a tréninku.
- Určeno max pro 4 osoby z důvodu náročnosti programu a zachování indiviuálního a praktického přístupu ke každému účastníkovi.
- V rámci úvodního workshopu projdeme způsob fungování firemních nákupních procesů od vzniku požadavku, interní proces, strategii nákupu až po výběr dodavatelů a vyjednávání.
- V rámci tréninku budeme trénovat vyjednávání (se mnou jako zástupcem nákupu) skutečné situace z praxe. Odnesete si osobní vyjednávací know how pro nákup.
-
Práce pro účastníky začíná ještě před zahájením tréninku a to přípravou a komunikací s lektorem na zákaldě předem zaslaných materiálů a pokynů. Důvodem je nutnost přípravy na vlastní trénink, aby proběhl s maximálním užitkem pro účastníky.
Témata.
- Průběh nákupního procesu a způsob nákupního rozhodování firemních zákazníků . Jak je využít pro úspěch obchodu.
- Strategie nákupu firemních nákupčích. Jak vybírají dodavatele. Jaká volí kritéria pro výběr a proč. Jak ovlivnit a využít proces výběru. Jak zvýšit své šance na úspěch v poptávce či výběrovém řízení.
- Pravidla nákupu, kompetence a vliv jednotlivých útvarů. Podle jakých pravidel funguje proces. Umožní Vám to se zaměřit na ty správné lidi.
- Digitalizace nákupu a nákupních procesů a co to znamená pro dodavatele.
- Specifická komunikace a vyjednávání s firemním nákupem.
- Cenové jednání. Cenotvorba. Necenové faktory využívané nákupčími. Jak to udělat, aby nákup zajímali i jiné parametry než cena.
- Motivace a preference nákupu. Trendy. Kam jde firemní nákup a na co se připravit.
Materiály.
- Odnesete si sadu materiálů pro další využití v praxi.
Pro koho je to určeno?
-
Pro prodejce a obchodníky, obchodní ředitele, kteří prodávají do firem, kde je firemní nákup.
- Pro majitele, ředitele firem, kteří chtějí zvýšit svoje prodeje do firem.
- Pro všechny profese, které přichází v rámci obchodního procesu do kontaktu s firemními nákupčími.
Termín, místo, cena
- 14. - 15.03. 2023, 8:30 - 16:30 (registrace uzavřena)
- 13. - 14. 6. 2023
- Praha
- 27 800,- Kč bez DPH
Chci trénink hned objednat
Chcete si rovnou objednat trénink,
tak pokračujete správně níže.
Zajímám se o tento trénink
Potřebujete zjistit ještě další informace?
Napište, co vás zajímá níže.