Celoroční Akademie moderního procurementu 2026

9 měsíční komplexní program zahrnující moderní kompetence procurementu, které by měli znát nejen nákupčí, ale i jejich dodavatelé a obchodníci, kteří mají nákup za obchodního partnera.

  • 9 měsíční komplexní program zahrnující moderní kompetence procurementu, které by měli znát nejen nákupčí, ale i jejich dodavatelé a obchodníci, kteří mají nákup za obchodního partnera.

  • Praktické, osvědčené, úspěšné, kompaktní a přitom komplexní nákupní know how.

  • Pro každého, i bez zkušeností kdo chce využít moderní nákup jako rozhodující konkurenční výhodu na trhu.

  • Po skončení budou z absolventů plně kvalifikovaní nákupčí schopni se okamžitě zapojit do práce nákupu. 

  • Jediný celoroční program pro nákupní dovednosti pokrývající detailně jednotlivé části nákupního procesu a zároveň je propojuje do funkčního nákupního procesu.
  • Žádná opsaná teorie a omleté fráze.
  • Celý program vychází z praxe více než 250 nákupních týmů (často špiček  v oboru) napříč obory, typy i velikostmi firem. Napříč typem nákupů. 
  • Určeno pro naprosté začátečníky (ideální pro zaškolení nového člena nákupního týmu), pokročilé i zkušené nákupčí.
  • Určeno pro obchodníky, marketéry dodavatelů, jejichž zákazníci mají nákup.
  • Určeno pro všechny zájemce o nákupní dovednosti.
  • Nákup je bezpochyby jedna z nejvíce se rozvíjejích se dovedností.
  • Razantně posiluje jeho role v obchodních vztazích, ve firmách a jeho vliv na konkurence schopnost a ekonomiku firem. 
  • Z nákupu se stává prestižní stále více uznávaná a lépe placená profese. 
  • Je to jedna z mála profesí, která to tak má. 
  • Je to profese budoucnosti.

Obsah Akademie moderního procurementu 

Modul 1 (31. 3. 2026)

Nákupní proces. Komunikace v nákupním procesu.

  • Vše co se odehrává před kontaktem nákupu s dodavatelem a ovlivňuje průběh a výsledek nákupního procesu a nákupu až ze  70 %.
  • Nový management nákupního požadavku.
  • Moderní interní komunikace přizpůsobená současným požadavkům trhu a roli nákupu a nákupního procesu. 
  • Dosud ovšem dost zanedbávané ve firmách. 
  • Je načase to změnit a vdechnout nákupnímu procesu novou dynamiku.
  • Je načase přizpůsobit trhu mnohdy zkostnatělé nákupní procesy brzdící konkurence schopnost firmy.

Modul 2 (21.4. 2026)

Strategie a strategické nástroje v nákupu.

  • Klíčová role nákupu je strategická. Je načase ji obnovit a zapojit ve prospěch konkurence schopnosti firmy.
  • Odemknout skutečný potenciál moderního nákupu.
  • Poznejte a naučte se využívat moderní strategické nástroje nákupu a vytvářet funkční strategii moderního nákupu jako podporu konkurence schopnosti firmy.  
  • Strategie nákupu v nové roli na nestabilním, neustále se měnícím trhu. 

  • Nové nákupní modely, nové modely strategické spolupráce s dodavateli. 

Modul 3 (22.4. 2026)

Výběrová řízení a poptávky

  • Know how pro výběr toho nejvhodnějšího dodavatele za těch nejlepších nákupních podmínek.
  • Metodiky, postupy, nástroje, komunikace, vyhodnocování, vytěžení trhu při zachování vztahů.
  • Moderní výběrová řízení přizpůsobená trhu.
  • Práce s poptávkami, tak aby na ně dodavatelé odpovídali a měli zájem dodávat.
  • Exkluzivní, praktická, přizpůsobivá metodika výběrových řízení pro jakýkoliv nákup. 

Modul 4 (2.6. 2026)

Management, komunikace a řízení dodavatelů

  • Vztahy s dodavatelů a jejich řízení dle potřeb a preferencí nákupu jsou zásadní.
  • Komunikace e-mailem, osobně i online. 
  • Kvalifikace, hodnocení, komunikace, řízení.
  • Řízení celého procesu spolupráce s dodavateli a po celou jeho dobu.
  • Řízení schůzek a celého průběhu komunikace s dodavateli.

Modul 5 (3.6. 2026)

Ceny, cenotvorba, cenové jednání

  • Struktura ceny, cenová kalkulace, cenové doložky, ceny v dodavatelských řetězcích.
  • Co ovlivňuje a jak se tvoří ceny a náklady v celém dodavatelském řetězci. Nová nezbytná dovednost nákupu.
  • Jednání o ceně a její změně.
  • Cena ovlivňuje náklady, zisk, marži, konkurence schopnost. Proto je důležitá.
  • Je dobré znát vše o ceně a nákupních nákladech a všem co cenu ovlivňuje.

Modul 6 (15.9. 2026)

Psychologie a ovlivňování v nákupu

  • Jak rozpoznat manipulaci ze strany obchodníků.
  • Typy obchodníků, jak uvažují a jak je využít pro lepší nákup.
  • Racionalita, argumenty, čísla, fakta v nákupu.
  • Emoce a ovlivňování v nákupu. 
  • Jak být přesvědčivý nákupčí.
  • Osobnostní typy nákupčích a jak je využít v praxi. 

Model 7 (13.10. 2026)

Komoditní strategie (Strategie nákupní kategorie)

  • Komoditní strategie je aktuálně nejužitečnější metodika pro firemní nákup, která přizpůsobuje nákupní procesy a postupy aktuální situaci na trhu a umožňuje čelit současným i budoucím výzvám trhu a nákupu plnit profesionálně svoji roli ve firmě.
  • Umožní vám včas zachytit změny na trhu a upravit podle nich změny v nákupních postupech.
  • Používaná metodika je úspěšně ověřena na více než 1000 komoditních strategiích v praxi. 
  • Získáte systém dokumentované znalosti nákupních postupů a nákupního know how, který bude vždy aktuální. 
  • Adaptivní komoditní strategie jako nejsilnější nástroj strategie nákupu.

Model 8 (14.10. 2025)

Úspory, hodnocení a prodej práce nákupu

  • Kompletní metodika hledání, realizace a vykazování úspor ve všech částech nákupního procesu.
  • Jak spolupracovat s ostatními útvary na hledání a realizaci úspor.
  • Jak vyhledávat zdroje úspor, určovat jejich potenciál a jejich výtěžnost a efektivitu, aby práce na úsporách byla maximálně efektivní a hledalo se jen tam, kde to má smysl.
  • Promítání úspor do controllingu, projektů, kalkulací, rozpočtů.
  • Jak připravit a vést projekty úspor.
  • Získáte unikátní metodiku úspor, které obsahuje výčet možností úspor v nákupním procesu a povede Vás realizací úspor krok za krokem jednoduše a přehledně. Stane se nepostradatelným průvodcem a pomocníkem při Vaši práci na úsporách.

Model 9 (24.11. 2025 + 25.11. 2025)

Vyjednávání s dodavateli

  • Dosahujte lepších výsledků ve vyjednávání s dodavateli.
  • Dvoudenní praktický trénink.
  • Unikátní vyjednávací menu pro přípravu a volbu strategie vyjednávání.

Příprava na vyjednávání.

  • Check list, který zajistí, že vám nic v přípravě neunikne.
  • Vše potřebné pro dostatečnou přípravu na vyjednávání.

Komunikace na vyjednávání.

  • Vše, co potřebujete vědět o komunikačních dovednostech ve vyjednávání.
  • Otázky, mlčení, naslouchání. Námitky, požadavky, argumenty.
  • Vedení vyjednávání.

Strategie, taktiky.

  • Úspěšné vyjednávací postupy.
  • Formy a styly vyjednávání a jejich využití v konkrétních situacích.

Bonusové online moduly

  • Mezi prezenčními moduly bude vždy jedno online setkání na témata co se nevešlo do programu a aktuální téma, které vznikne v průběhu roku 2026. 
  • Určitě tam bude Ekonomické minimum v nákupu.
  • Určitě budeme reagovat na aktuální témata.
  • Půjde o 2 hodinová online setkání pro sdílení, která se budou nahrávat. 
  • Trh nám stále připravuje překvapení a budeme na ně reagovat. 

Pro koho je akademie moderního procurementu určena

  • Pro všechny nákupčí a manažery nákupu.
  • Pro obchodníky, kteří chtějí proniknout skutečně detailně do nákupního procesu, nákupního rozhodování i do práce nákupu, tak aby ho to mohli naplno využít k většímu prodejnímu úspěchu. 
  • Pro všechny profese, které se podílí na nákupním procesu a rozhodování.
  • Pro majitele firem a manažery,kteří chtějí zavést profesionální firemní nákup ve své firmě nebo již exitující naplno využít.
  • Pro firmy, které potřebují naučit nové nákupčí nákupní řemeslo, tak aby urychlili jejich zapracování.
  • Pro zkušené nákupčí, kteří si chtějí udělat opakování a aktualizaci nákupních dovedností.

Termín, harmonogram, cena

Termín a místo

  • Celodenní termíny ve dnech (celkem 10 dnů) 31.3., 21.4., 22.4., 2.6., 3.6., 15.9., 13.10., 14.10., 24.11., 25.11. 2026
  • Harmonogram každého dne 9:00 - 16:30.
  • Místo Praha, Klimentská ulice. 
  • Není to jen 10 dnů. Je to komplexní 9 měsíční práce na rozvoji.

Cena

  • Cena za celou Akademii moderního nákupu – 158000,-Kč bez DPH.
  • Při registraci a platbě do 30.11. 2025 cena - 143000,- Kč bez DPH
  • Pro stávající klienty cena 138000,-kč bez DPH platná bez ohledu na dobu registrace do vyprodání kapacity.

Cena obsahuje

  • Účast na akademii.
  • Podpora při přípravě předem. 
  • Online záznam každého dne Akademie s přístupem k záznamu na 3 měsíce.
  • Občerstvení v průběhu celého dne.
  • Certifikát o absolvování.
  • Podporu po celou dobu v rámci exkluzivní skupiny na Linkedin nebo e-mailem v průběhu celé akademie.
  • Přístup do sdílené složky s průběžně aktualizovanými materiály k nákupu a B2B byznysu.
  • Pracovní materiály na každý den.

Organizace

  • Maximální počet účastníků je 12.
  • Místo konání Praha, Klimentská ulice
  • Harmonogram 9:00 až 16:30.
  • Jen prezenčně.
  • V případě neúčasti na některém dnu je k dispozici všem účastníkům záznam.
  • Společná skupina nákupčích a obchodníků obchodujících s firemním nákupem. Tento model se velmi osvědčil u tréninků vyjednávání, tak ho zavádím i zde.

K dispozici i jako firemní Akademie moderního procurementu pro nákupní týmy i týmy jiných profesí. I smíšené týmy. 

Chci trénink hned objednat

Chcete si rovnou objednat trénink,
tak pokračujete správně níže.

Zajímám se o tento trénink

Potřebujete zjistit ještě další informace?
Napište, co vás zajímá níže.