Celoroční Akademie moderního procurementu 2026
9 měsíční komplexní program zahrnující moderní kompetence procurementu, které by měli znát nejen nákupčí, ale i jejich dodavatelé a obchodníci, kteří mají nákup za obchodního partnera.
-
9 měsíční komplexní program zahrnující moderní kompetence procurementu, které by měli znát nejen nákupčí, ale i jejich dodavatelé a obchodníci, kteří mají nákup za obchodního partnera.
-
Praktické, osvědčené, úspěšné, kompaktní a přitom komplexní nákupní know how.
-
Pro každého, i bez zkušeností kdo chce využít moderní nákup jako rozhodující konkurenční výhodu na trhu.
-
Po skončení budou z absolventů plně kvalifikovaní nákupčí schopni se okamžitě zapojit do práce nákupu.
- Jediný celoroční program pro nákupní dovednosti pokrývající detailně jednotlivé části nákupního procesu a zároveň je propojuje do funkčního nákupního procesu.
- Žádná opsaná teorie a omleté fráze.
- Celý program vychází z praxe více než 250 nákupních týmů (často špiček v oboru) napříč obory, typy i velikostmi firem. Napříč typem nákupů.
- Určeno pro naprosté začátečníky (ideální pro zaškolení nového člena nákupního týmu), pokročilé i zkušené nákupčí.
- Určeno pro obchodníky, marketéry dodavatelů, jejichž zákazníci mají nákup.
- Určeno pro všechny zájemce o nákupní dovednosti.
- Nákup je bezpochyby jedna z nejvíce se rozvíjejích se dovedností.
- Razantně posiluje jeho role v obchodních vztazích, ve firmách a jeho vliv na konkurence schopnost a ekonomiku firem.
- Z nákupu se stává prestižní stále více uznávaná a lépe placená profese.
- Je to jedna z mála profesí, která to tak má.
- Je to profese budoucnosti.
Obsah Akademie moderního procurementu
Modul 1 (31. 3. 2026)
Nákupní proces. Komunikace v nákupním procesu.
- Vše co se odehrává před kontaktem nákupu s dodavatelem a ovlivňuje průběh a výsledek nákupního procesu a nákupu až ze 70 %.
- Nový management nákupního požadavku.
- Moderní interní komunikace přizpůsobená současným požadavkům trhu a roli nákupu a nákupního procesu.
- Dosud ovšem dost zanedbávané ve firmách.
- Je načase to změnit a vdechnout nákupnímu procesu novou dynamiku.
- Je načase přizpůsobit trhu mnohdy zkostnatělé nákupní procesy brzdící konkurence schopnost firmy.
Modul 2 (21.4. 2026)
Strategie a strategické nástroje v nákupu.
- Klíčová role nákupu je strategická. Je načase ji obnovit a zapojit ve prospěch konkurence schopnosti firmy.
- Odemknout skutečný potenciál moderního nákupu.
- Poznejte a naučte se využívat moderní strategické nástroje nákupu a vytvářet funkční strategii moderního nákupu jako podporu konkurence schopnosti firmy.
-
Strategie nákupu v nové roli na nestabilním, neustále se měnícím trhu.
-
Nové nákupní modely, nové modely strategické spolupráce s dodavateli.
Modul 3 (22.4. 2026)
Výběrová řízení a poptávky
- Know how pro výběr toho nejvhodnějšího dodavatele za těch nejlepších nákupních podmínek.
- Metodiky, postupy, nástroje, komunikace, vyhodnocování, vytěžení trhu při zachování vztahů.
- Moderní výběrová řízení přizpůsobená trhu.
- Práce s poptávkami, tak aby na ně dodavatelé odpovídali a měli zájem dodávat.
- Exkluzivní, praktická, přizpůsobivá metodika výběrových řízení pro jakýkoliv nákup.
Modul 4 (2.6. 2026)
Management, komunikace a řízení dodavatelů
- Vztahy s dodavatelů a jejich řízení dle potřeb a preferencí nákupu jsou zásadní.
- Komunikace e-mailem, osobně i online.
- Kvalifikace, hodnocení, komunikace, řízení.
- Řízení celého procesu spolupráce s dodavateli a po celou jeho dobu.
- Řízení schůzek a celého průběhu komunikace s dodavateli.
Modul 5 (3.6. 2026)
Ceny, cenotvorba, cenové jednání
- Struktura ceny, cenová kalkulace, cenové doložky, ceny v dodavatelských řetězcích.
- Co ovlivňuje a jak se tvoří ceny a náklady v celém dodavatelském řetězci. Nová nezbytná dovednost nákupu.
- Jednání o ceně a její změně.
- Cena ovlivňuje náklady, zisk, marži, konkurence schopnost. Proto je důležitá.
- Je dobré znát vše o ceně a nákupních nákladech a všem co cenu ovlivňuje.
Modul 6 (15.9. 2026)
Psychologie a ovlivňování v nákupu
- Jak rozpoznat manipulaci ze strany obchodníků.
- Typy obchodníků, jak uvažují a jak je využít pro lepší nákup.
- Racionalita, argumenty, čísla, fakta v nákupu.
- Emoce a ovlivňování v nákupu.
- Jak být přesvědčivý nákupčí.
- Osobnostní typy nákupčích a jak je využít v praxi.
Model 7 (13.10. 2026)
Komoditní strategie (Strategie nákupní kategorie)
- Komoditní strategie je aktuálně nejužitečnější metodika pro firemní nákup, která přizpůsobuje nákupní procesy a postupy aktuální situaci na trhu a umožňuje čelit současným i budoucím výzvám trhu a nákupu plnit profesionálně svoji roli ve firmě.
- Umožní vám včas zachytit změny na trhu a upravit podle nich změny v nákupních postupech.
- Používaná metodika je úspěšně ověřena na více než 1000 komoditních strategiích v praxi.
- Získáte systém dokumentované znalosti nákupních postupů a nákupního know how, který bude vždy aktuální.
- Adaptivní komoditní strategie jako nejsilnější nástroj strategie nákupu.
Model 8 (14.10. 2025)
Úspory, hodnocení a prodej práce nákupu
- Kompletní metodika hledání, realizace a vykazování úspor ve všech částech nákupního procesu.
- Jak spolupracovat s ostatními útvary na hledání a realizaci úspor.
- Jak vyhledávat zdroje úspor, určovat jejich potenciál a jejich výtěžnost a efektivitu, aby práce na úsporách byla maximálně efektivní a hledalo se jen tam, kde to má smysl.
- Promítání úspor do controllingu, projektů, kalkulací, rozpočtů.
- Jak připravit a vést projekty úspor.
- Získáte unikátní metodiku úspor, které obsahuje výčet možností úspor v nákupním procesu a povede Vás realizací úspor krok za krokem jednoduše a přehledně. Stane se nepostradatelným průvodcem a pomocníkem při Vaši práci na úsporách.
Model 9 (24.11. 2025 + 25.11. 2025)
Vyjednávání s dodavateli
- Dosahujte lepších výsledků ve vyjednávání s dodavateli.
- Dvoudenní praktický trénink.
- Unikátní vyjednávací menu pro přípravu a volbu strategie vyjednávání.
Příprava na vyjednávání.
- Check list, který zajistí, že vám nic v přípravě neunikne.
- Vše potřebné pro dostatečnou přípravu na vyjednávání.
Komunikace na vyjednávání.
- Vše, co potřebujete vědět o komunikačních dovednostech ve vyjednávání.
- Otázky, mlčení, naslouchání. Námitky, požadavky, argumenty.
- Vedení vyjednávání.
Strategie, taktiky.
- Úspěšné vyjednávací postupy.
- Formy a styly vyjednávání a jejich využití v konkrétních situacích.
Bonusové online moduly
- Mezi prezenčními moduly bude vždy jedno online setkání na témata co se nevešlo do programu a aktuální téma, které vznikne v průběhu roku 2026.
- Určitě tam bude Ekonomické minimum v nákupu.
- Určitě budeme reagovat na aktuální témata.
- Půjde o 2 hodinová online setkání pro sdílení, která se budou nahrávat.
- Trh nám stále připravuje překvapení a budeme na ně reagovat.
Pro koho je akademie moderního procurementu určena
- Pro všechny nákupčí a manažery nákupu.
- Pro obchodníky, kteří chtějí proniknout skutečně detailně do nákupního procesu, nákupního rozhodování i do práce nákupu, tak aby ho to mohli naplno využít k většímu prodejnímu úspěchu.
- Pro všechny profese, které se podílí na nákupním procesu a rozhodování.
- Pro majitele firem a manažery,kteří chtějí zavést profesionální firemní nákup ve své firmě nebo již exitující naplno využít.
- Pro firmy, které potřebují naučit nové nákupčí nákupní řemeslo, tak aby urychlili jejich zapracování.
- Pro zkušené nákupčí, kteří si chtějí udělat opakování a aktualizaci nákupních dovedností.
Termín, harmonogram, cena
Termín a místo
- Celodenní termíny ve dnech (celkem 10 dnů) 31.3., 21.4., 22.4., 2.6., 3.6., 15.9., 13.10., 14.10., 24.11., 25.11. 2026
- Harmonogram každého dne 9:00 - 16:30.
- Místo Praha, Klimentská ulice.
- Není to jen 10 dnů. Je to komplexní 9 měsíční práce na rozvoji.
Cena
- Cena za celou Akademii moderního nákupu – 158000,-Kč bez DPH.
- Při registraci a platbě do 30.11. 2025 cena - 143000,- Kč bez DPH
- Pro stávající klienty cena 138000,-kč bez DPH platná bez ohledu na dobu registrace do vyprodání kapacity.
Cena obsahuje
- Účast na akademii.
- Podpora při přípravě předem.
- Online záznam každého dne Akademie s přístupem k záznamu na 3 měsíce.
- Občerstvení v průběhu celého dne.
- Certifikát o absolvování.
- Podporu po celou dobu v rámci exkluzivní skupiny na Linkedin nebo e-mailem v průběhu celé akademie.
- Přístup do sdílené složky s průběžně aktualizovanými materiály k nákupu a B2B byznysu.
- Pracovní materiály na každý den.
Organizace
- Maximální počet účastníků je 12.
- Místo konání Praha, Klimentská ulice
- Harmonogram 9:00 až 16:30.
- Jen prezenčně.
- V případě neúčasti na některém dnu je k dispozici všem účastníkům záznam.
- Společná skupina nákupčích a obchodníků obchodujících s firemním nákupem. Tento model se velmi osvědčil u tréninků vyjednávání, tak ho zavádím i zde.
K dispozici i jako firemní Akademie moderního procurementu pro nákupní týmy i týmy jiných profesí. I smíšené týmy.
Chci trénink hned objednat
Chcete si rovnou objednat trénink,
tak pokračujete správně níže.
Zajímám se o tento trénink
Potřebujete zjistit ještě další informace?
Napište, co vás zajímá níže.