Firemní tréninky

  • Trénuji a školím nákupní a prodejní týmy napříč trhem, obory, typy a velikostmi firem.
  • Od malých rodinných firem až po velké nadnárodní korporace.
  • Od průmyslu,strojírenství a automotive až po potravinářství a obchodní řetězce a třeba i finanční sektor. 
  • Trénuji jen praxi, vaší praxi, to co potřebujete pro svou práci, reálnou praxi.
  • Proto věnujeme hodně času a pozornosti přípravě.
  • Do přípravy jsou zapojeni všichni. HR, případně CEO, manažer týmu i účastníci. A to velmi důkladně.
  • Cíl je abychom na místě už mohli hned od první minuty začít pracovat na zlepšení vašich dovedností v nákupu, prodeji a vyjednávání.
  • Používám dotazníky, osnovy skutečných situací, popisy reálných témat. 
  • Obvykle začínáme s přípravou mimimálně měsíc před tréninkem. 
  • U mě nečekejte přednášku, ani powerpoint, ani teorii. 
  • Moje heslo je, že vše co se učíme na tréninku jste schopni okamžitě použít v praxi.
  • Nebojte se, o know how nepřijdete. Každý účastník dostane před tréninkem odkaz na sdílenou složku, kde najde veškeré mé know how k danému tématu v přehledné praktické podobě. 
Jaká jsou témata tréninků?

Firemní nákup.

Nákupní procesy, komunikace s interními klienty, poptávky, výběrová řízení, komoditní strategie, úspory, management dodavatelů, vyjednávání  s dodavateli, tvorba cen a  jednání o ceně. Plus řada dalších témat specifikých pro určitý trh, segment či typ dodavatelů. 

B2B prodej firmám,  kde je partnerem dodavatele nákup.

Jak zvýšit šance na úspěch v poptávkáh a tendrech, jak se odlišit od konkurence, jak komunikovat s nákupem, jak využít obsahový prodej a preferenci písemné komunikace ze strany nákupu, jak najít své unikátní užitky pro nákup, kterými se odlišíte od konkurence, vyjednávání s nákupem. Plus řada dalších témat specifických pro určitý trh, segment či typ zákazníků. 

Byznys nákupní a prodejní vyjednávání.

Vyjednávání mezi nákupem a dodavateli a mezi dodavateli a nákupem. Od běžných každodenních situací až po těžké a zdánlivě neřešitelné vyjednávací případy. Vyjednávání pro nákup s monopoly i vyjednávání dodavatelů tam, kde je veliká konkurence. Cenová vyjednávání i vyjednávání o změnách cen. 

  • Trénuji jen to co sám v praxi dělám. Mám vyzkoušeno a vím,že to funguje. 
  • Nejsem jen školitel, jsem praktik. 

Délka tréninků. 

  • Od 1 dne (výjimečně) , přes nejobvyklejší 2 až 3 denní tréninky až po několika denní či celoroční komplexní akademie. 
  • 2 denní programy je ideální mít dva dny bezprostřeedně následující po sobě. Ale není to dogma.
  • Více denní programy a akademie mají mezi jednotlivými dny obvykle rozpětí 2 až 4 týdny dle typu programu.
  • Tréninky jsou praktické a intenzivní. 
  • Proto je limitován menším počtem účastníků. Tak, abychmohl zaručit, že každý dostane potřebnou dávku tréninku se zohledněním jeho individuality. 
  • Výjimkou jsou vstupní workshopy pro dlouhouhodobé vzdělávací programy. 
  • Některé tréninky jsou i smíšené se zapojením nákupního i prodejního týmu a stále častěji i marketingu. 

Cena tréninků.

  • Cena tréninků je 58000,-Kč bez DPH / 1 den + cestovní paušál (od 5000,-Kč).
  • Cena tréninků s vytvořením video zaznamů vyjednávání a jeho rozborů a jejich předání zadavateli s komentářem je 68000,- Kč bez DPH / 1 den + cestovní paušál.
  • Cena mimořádně náročných tréninků s nestandardními požadavky  (výše neuvedenými) nebo tréninků pro velký počet účastníků je od 78000,- Kč bez DPH / den + cestovní paušál.
  • Ceny zahrnují kompletní přípravu, realizaci a zpětnou vazbu. Včetně časově neomezeného přístupu účastníků na sdílenou složku s materiály.
  • Každý účastník obdrží certifikát o absolvování. 
  • Ceny nezahrnují případný nájem prostor (pokud se nekoná v sídle zadavatele) a nákaldyna občerstvení. 

Máte zájem o firemní trénink?