Firemní tréninky
- Trénuji a školím nákupní a prodejní týmy napříč trhem, obory, typy a velikostmi firem.
- Od malých rodinných firem až po velké nadnárodní korporace.
- Od průmyslu,strojírenství a automotive až po potravinářství a obchodní řetězce a třeba i finanční sektor.
- Trénuji jen praxi, vaší praxi, to co potřebujete pro svou práci, reálnou praxi.
- Proto věnujeme hodně času a pozornosti přípravě.
- Do přípravy jsou zapojeni všichni. HR, případně CEO, manažer týmu i účastníci. A to velmi důkladně.
- Cíl je abychom na místě už mohli hned od první minuty začít pracovat na zlepšení vašich dovedností v nákupu, prodeji a vyjednávání.
- Používám dotazníky, osnovy skutečných situací, popisy reálných témat.
- Obvykle začínáme s přípravou mimimálně měsíc před tréninkem.
- U mě nečekejte přednášku, ani powerpoint, ani teorii.
- Moje heslo je, že vše co se učíme na tréninku jste schopni okamžitě použít v praxi.
- Nebojte se, o know how nepřijdete. Každý účastník dostane před tréninkem odkaz na sdílenou složku, kde najde veškeré mé know how k danému tématu v přehledné praktické podobě.
Firemní nákup.
Nákupní procesy, komunikace s interními klienty, poptávky, výběrová řízení, komoditní strategie, úspory, management dodavatelů, vyjednávání s dodavateli, tvorba cen a jednání o ceně. Plus řada dalších témat specifikých pro určitý trh, segment či typ dodavatelů.
B2B prodej firmám, kde je partnerem dodavatele nákup.
Jak zvýšit šance na úspěch v poptávkáh a tendrech, jak se odlišit od konkurence, jak komunikovat s nákupem, jak využít obsahový prodej a preferenci písemné komunikace ze strany nákupu, jak najít své unikátní užitky pro nákup, kterými se odlišíte od konkurence, vyjednávání s nákupem. Plus řada dalších témat specifických pro určitý trh, segment či typ zákazníků.
Byznys nákupní a prodejní vyjednávání.
Vyjednávání mezi nákupem a dodavateli a mezi dodavateli a nákupem. Od běžných každodenních situací až po těžké a zdánlivě neřešitelné vyjednávací případy. Vyjednávání pro nákup s monopoly i vyjednávání dodavatelů tam, kde je veliká konkurence. Cenová vyjednávání i vyjednávání o změnách cen.
- Trénuji jen to co sám v praxi dělám. Mám vyzkoušeno a vím,že to funguje.
- Nejsem jen školitel, jsem praktik.
Délka tréninků.
- Od 1 dne (výjimečně) , přes nejobvyklejší 2 až 3 denní tréninky až po několika denní či celoroční komplexní akademie.
- 2 denní programy je ideální mít dva dny bezprostřeedně následující po sobě. Ale není to dogma.
- Více denní programy a akademie mají mezi jednotlivými dny obvykle rozpětí 2 až 4 týdny dle typu programu.
- Tréninky jsou praktické a intenzivní.
- Proto je limitován menším počtem účastníků. Tak, abychmohl zaručit, že každý dostane potřebnou dávku tréninku se zohledněním jeho individuality.
- Výjimkou jsou vstupní workshopy pro dlouhouhodobé vzdělávací programy.
- Některé tréninky jsou i smíšené se zapojením nákupního i prodejního týmu a stále častěji i marketingu.
Cena tréninků.
- Cena tréninků je 58000,-Kč bez DPH / 1 den + cestovní paušál (od 5000,-Kč).
- Cena tréninků s vytvořením video zaznamů vyjednávání a jeho rozborů a jejich předání zadavateli s komentářem je 68000,- Kč bez DPH / 1 den + cestovní paušál.
- Cena mimořádně náročných tréninků s nestandardními požadavky (výše neuvedenými) nebo tréninků pro velký počet účastníků je od 78000,- Kč bez DPH / den + cestovní paušál.
- Ceny zahrnují kompletní přípravu, realizaci a zpětnou vazbu. Včetně časově neomezeného přístupu účastníků na sdílenou složku s materiály.
- Každý účastník obdrží certifikát o absolvování.
- Ceny nezahrnují případný nájem prostor (pokud se nekoná v sídle zadavatele) a nákaldyna občerstvení.