Cenové vyjednávání v každodenní praxi B2B byznysu
Workshop zaměřený výhradně na cenové vyjednávání v B2B byznysu.
Vše co potřebuje vědět nákupní a obchodní vyjednavač o cenovém jednání.
Přínos workshopu
- Základní, okamžitě použitelné techniky pro každodenní vyjednávání o ceně.
- Tehniky a postupy, které vám přinesou okamžitý efekt, nižší ceny na vstupu, vyšší na výstupu.
-
Jsem expertem na byznys vyjednávání, zejména na cenová vyjednávání. Na cenová vyjednávání tak jak v praxi opravdu probíhají. Pro významně strategické dohody i každodenní cenová jednání.
- Techniky, které druhý den hned použijete a okamžitě uvidíte efekt.
- Praktické postupy a alternativy postupů pro různé situace jednání o ceně.
- A samozřejmě také techniky pro vyjednávání o změnách cen, ať už jak vyjednat zvýšení, nebo snížení, nebo jak se obojímu bránit.
Obsah workshopu
-
Opakování nezbytného know how vyjednávání o ceně, o zvyšování cen, o snižování cen, o tom jak obojímu čelit.
-
Jak si obhájit svou cenu.
-
Jak najít odvahu napadnout cenu dodavatele.
-
Jak najít odvahu si říct zákazníkovi o svou cenu a obhájit si jí.
-
Pohled z obou stran jednacího stolu.
-
Každý, kdo v B2B byznysu nakupuje chce vyjednat nejnižší ceny na vstupu.
-
Každý, kdo v B2B byznysu prodává, chce vyjednat co nejvyšší ceny na výstupu.
-
Každý ci chce přitom zachovat vztah, mít spolehlivého dodavatele a věrné zákazníky.
-
To se vzájemně nevylučuje, když víte jak na to.
-
Zpochybňují vaši zákazníci v B2B cenu? Je to normální, je to jejich práce. Vaše je si cenu obhájit, vyjednat.
-
Zdá se vám, že vaši dodavatelé mají příliš vysokou cenu? Zpochybněte jí. Navrhněte jinou. Vyjednávejte.
-
Vyjednávat o ceně je normální a každý v B2B kdo nakupuje nebo prodává by to měl ovládat.
- Naučím vás to.
- Zdá se vám divném, že za jeden den?
- Jeden den samozřejmě nestačí na vše. Získání dovednosti a praxe v cenovém vyjednávání si vyžaduje soustavnější trénink, a hlavně praxi a zkušenosti.
Pro koho je worshop určen
- Pro začátečníky,méně zkušené i zkušené.
- Pro nákupčí, obchodníky všech typů firem a oborů
- Pro manažery nákupu, manažery prodeje.
- Pro majitele firem a všechny profese, které vyjednávají o ceně a jejích změnách v B2B byznysu.
- Všem zájemcům o cenové byznys vyjednávání.
Cena firemního workshopu
- Viz tři typy firemních školení a tréninků v úvodiu sekce.
Chci trénink hned objednat
Chcete si rovnou objednat trénink,
tak pokračujete správně níže.
Zajímám se o tento trénink
Potřebujete zjistit ještě další informace?
Napište, co vás zajímá níže.