Firemní nákup pro B2B obchodníky

Proč téma „Firemní nákup pro obchodníky“?

  • Tohle je unikátní a jediný workshop na trhu, který obchodníkům ukáže jak funguje nákupní proces u firemnícch zákazníků, zejména ta část, kterou jim zůstává skryta a probíhá bez jejich účasti
  • Tento workshop otevře dveře do práce firemního nákupu a ukáže vám jak využít firemní nákup jako vstupní bránu k obchodnímu úspěchu u firemních zákazníků.
  • Vše co potřebujete vědět o firemním nákupu se dozvíte na tomto workshopu.
  • Workshop je hybridní. Účast možná prezenčně na místě i online.

Co se naučíte?

  • Jak prostřednictvím znalosti nákupníchprocesů, nákupního rozhodovánín zlepšit úspěšnost prodeje do firem.
  • Jak funguje firemní nákup, jak funguje nákupní proces , jak probíhá nákupní rozhodování.
  • Jak budovat dlouhodobý vztah s nákupčími na základě kompetence a vzájemné důvěry.
  • Jak zaujmout, vystoupit z řady konkurentů a předběhnout konkurenci.
  • Získáte jedinečné know how, které zůstává obchodníkům skryto.
  • Bude tam vše. Interní nákupní proces, komoditní matice, komoditní strategie, jak pomoci nákupu s úsporami, komplet problematika výběrových řízení a poptávek, jak psát úspěšné nabídky a další důležité nástroje a metody včetně metody 7 polí jako skvělého nástroje pro vystoupení  řadu konkurence a vyvolání zájmu nákupu.

Pro bližší popis přínosu použiji text mého postu z linkedin,  který to možná vystihuje ještě lépe než je zde napsáno. Jen to není tak strukturované. 

▪️ Všechno, co o firemním nákupu vím a je užitečné pro obchodníka.
 
▪️ Jak skutečně funguje nákupní proces a nákupní rozhodování u firemních zákazníků.
 
▪️ jak komunikovat s nákupy různých typů, různých segmentů, různých rolí, různých kompetencí. Jak to poznat, jak uzpůsobit komunikaci a prodej.
 
▪️ Budeme tedy hodně segmentovat.
 
▪️ Jak vyjednávat s nákupčími.
 
▪️ Jak probíhá tendr z pohledu nákupu a jak zvýšit své šance na úspěch.
 
▪️ Jak je to s tou nákupní úchylkou na cenu.
 
▪️ Co se opravdu děje v té části nákupního procesu, kterou obchodník nevidí a neví co se tam děje, zákazník ho nepotřebuje a něco si tam šušní sám. Tahle část má u některých segmentů i 90 %.
 
▪️ Dopady digitalizace na nákup a jeho komunikaci s obchodníkem.
 
▪️ Co ve skutečnosti může znamenat žádost o slevu od nákupčího a jak to využít.
 
▪️ Jít nebo nejít do všech tendrů? A pokud jít, tak jak rozlišit jak.
 
▪️ Jak si nákupčí mapují trh v komoditní matici a co to znamená pro obchodníka?
 
▪️ Strategie úspěchu v případě konkurence. Užitky, výhody, potřeby.
 
▪️ Jak získat zájem nákupu, když je vás na straně dodavatele povícero.

Jak budovat bariéru proti konkurenci, která také nespí?
 
Budu tam hlavně pro vás. Takže ve výsledku bude program takový, aby byl pro vás užitečný. Všichni účastníci mohou být spolutvůrci. Dostanou dotazník předem. Ten vyplní a já budu vědět na co konkrétně se mám připravit. Co je pro vás důležité a co ne. Jaké situace řešíte. Na místě tou zpřesníme a budeme se tím řídit. Nebo to na základě diskuse změníme.
 
Můžete se na cokoliv zeptat. Protože mám praxi, může to tak být i na místě.
 
A pokud bude shoda, čas klid 😊, můžeme si i zkusit vyjednávání s nákupčím. To jako se mnou. Není to trénink. Ten vypadá úplně jinak. Ale jako jednu ukázku by to možná šlo.
 
A co dělat nebudeme?
 
▪️ Rozhodně tam nebudou domněnky, předpoklady, co se tu šíří o nákupním rozhodování a firemním nákupu. Dozvíte se, jak to opravdu je.
 
▪️ Nebudeme promítat. Jen vy, já, flipchart, fixy.
 
Jinak je mi jasné, že si tam nejdete pokecat a ani nejste zvědaví, bych se vás pořád na něco ptal. Je mi jasné, že se tam jdete nachytřit. A tak to také bude. To garantuji.
 
Asi vše. Ne ještě ne. Ještě je třeba uvést co vše je zdarma😊.
 
▪️ Káva ,čaj, voda v neomezeném množství. Ráno snídaně. Odpoledne zákusečky a dobroty. V poledne oběd.
▪️ A školní pomůcky. Skripta. Sešit A4 444 linkovaný červený. Luxusní zápisník A5 v kožených deskách. Kovová stříbrná 4 barevná propiska. Modrá propiska.

Proč se mnou?

  • Mám 24 let praxe v nákupu ( z toho 12 let aktivní služba). Spolupracoval jsem na rovoji nákupu s více než 200 firmami a protrénoval více než 5000 nákupčích. 
  • Vím, jak nákup pracuje, komunikuje, vyjednává, jak probíhají nákupní procesy v různých typech firem a trhů, čím je nákup motivován, jaké metody a postupy používá a proč.
  • A také vím jak se prosadit jako dodavatel. Jak navázat vzájemně prospěšnou spolupráci.
  • Podělím se s vámi o vše co vím. Naučím vás jak využít nákup jako vstupní bránu k firemním zákazníkům. 

Jaký bude program?

  • Projdeme způsob fungování firemních nákupních procesů od vzniku požadavku, interní proces, strategii nákupu až po výběr dodavatelů a vyjednávání.
  • Práce pro účastníky začíná ještě před zahájením workshopu a to  přípravou a komunikací s lektorem na základě předem zaslaných materiálů a pokynů. 

Témata. 

  • Průběh nákupního procesu a způsob nákupního rozhodování firemních zákazníků . Jak probíhá a  je využít pro úspěch obchodu.
  • Strategie nákupu firemních nákupčích. Jak vybírají dodavatele. Jaká volí kritéria pro výběr a proč. Jak ovlivnit a využít proces výběru.  Jak zvýšit své šance na úspěch v poptávce či výběrovém řízení. 
  • Pravidla nákupu, kompetence a vliv jednotlivých útvarů. Podle jakých pravidel funguje proces. Umožní Vám to se zaměřit na ty správné lidi.
  • Digitalizace nákupu a nákupních procesů a co to znamená pro dodavatele.
  •  Cenotvorba. Necenové faktory využívané nákupčími. Jak to udělat, aby nákup zajímali i jiné parametry než cena.
  • Motivace a preference nákupu. Trendy. Kam jde firemní nákup a na co se připravit.
  • Jak vystoupit z řady konkurentů a vyvolat zájem nákupu. 

Materiály.

  • Odnesete si sadu materiálů pro další využití v praxi.

Pro koho je to určeno?

  • Pro prodejce a obchodníky, obchodní ředitele, kteří prodávají do firem, kde je firemní nákup.

  • Pro majitele, ředitele firem, kteří chtějí zvýšit svoje prodeje do firem.
  • Pro všechny profese, které přichází v rámci obchodního procesu do kontaktu s firemními nákupčími.

Termín, místo, cena

  • 25. 03. 2024 - vyprodáno
  • 5. 6. 2024 - 4 volná místa, mimořádně vypsaný termín z důvodu, že předchozí byly vyprodané
  • Hybridní workshop. Účast možná prezenčně i online.
  • Harmonogram 9:00 -16:30
  • Kapacita na místě omezená na maximálně 6 míst. 
  • Cena roku 2024 - 17670,- Kč bez DPH 
  • Při registraci uveďte prosím termín na který se registrujete.
  • Pokud si trénink platíte ze svých vlastních prostředků pro svůj osobní rozvoj,spojte se se mnou telefonicky, nebo e-mailem. 

Chci trénink hned objednat

Chcete si rovnou objednat trénink,
tak pokračujete správně níže.

Zajímám se o tento trénink

Potřebujete zjistit ještě další informace?
Napište, co vás zajímá níže.