Firemní nákup pro B2B obchodníky

Proč téma „Firemní nákup pro obchodníky“?

  • Tohle je unikátní a jediný workshop na trhu, který obchodníkům ukáže jak funguje nákupní proces u firemnícch zákazníků, zejména ta část, kterou jim zůstává skryta a probíhá bez jejich účasti
  • Tento workshop otevře dveře do práce firemního nákupu a ukáže vám jak využít firemní nákup jako vstupní bránu k obchodnímu úspěchu u firemních zákazníků.
  • Vše co potřebujete vědět o firemním nákupu se dozvíte na tomto workshopu.
  • Workshop je hybridní. Účast možná prezenčně na místě i online.

Co se naučíte?

  • Jak prostřednictvím znalosti nákupníchprocesů, nákupního rozhodovánín zlepšit úspěšnost prodeje do firem.
  • Jak funguje firemní nákup, jak funguje nákupní proces , jak probíhá nákupní rozhodování.
  • Jak budovat dlouhodobý vztah s nákupčími na základě kompetence a vzájemné důvěry.
  • Jak zaujmout, vystoupit z řady konkurentů a předběhnout konkurenci.
  • Získáte jedinečné know how, které zůstává obchodníkům skryto.
  • Bude tam vše. Interní nákupní proces, komoditní matice, komoditní strategie, jak pomoci nákupu s úsporami, komplet problematika výběrových řízení a poptávek, jak psát úspěšné nabídky a další důležité nástroje a metody včetně metody 7 polí jako skvělého nástroje pro vystoupení  řadu konkurence a vyvolání zájmu nákupu.

Proč se mnou?

  • Mám 24 let praxe v nákupu ( z toho 12 let aktivní služba). Spolupracoval jsem na rovoji nákupu s více než 200 firmami a protrénoval více než 5000 nákupčích. 
  • Vím, jak nákup pracuje, komunikuje, vyjednává, jak probíhají nákupní procesy v různých typech firem a trhů, čím je nákup motivován, jaké metody a postupy používá a proč.
  • A také vím jak se prosadit jako dodavatel. Jak navázat vzájemně prospěšnou spolupráci.
  • Podělím se s vámi o vše co vím. Naučím vás jak využít nákup jako vstupní bránu k firemním zákazníkům. 

Jaký bude program?

  • Projdeme způsob fungování firemních nákupních procesů od vzniku požadavku, interní proces, strategii nákupu až po výběr dodavatelů a vyjednávání.
  • Práce pro účastníky začíná ještě před zahájením workshopu a to  přípravou a komunikací s lektorem na základě předem zaslaných materiálů a pokynů. 

Témata. 

  • Průběh nákupního procesu a způsob nákupního rozhodování firemních zákazníků . Jak probíhá a  je využít pro úspěch obchodu.
  • Strategie nákupu firemních nákupčích. Jak vybírají dodavatele. Jaká volí kritéria pro výběr a proč. Jak ovlivnit a využít proces výběru.  Jak zvýšit své šance na úspěch v poptávce či výběrovém řízení. 
  • Pravidla nákupu, kompetence a vliv jednotlivých útvarů. Podle jakých pravidel funguje proces. Umožní Vám to se zaměřit na ty správné lidi.
  • Digitalizace nákupu a nákupních procesů a co to znamená pro dodavatele.
  •  Cenotvorba. Necenové faktory využívané nákupčími. Jak to udělat, aby nákup zajímali i jiné parametry než cena.
  • Motivace a preference nákupu. Trendy. Kam jde firemní nákup a na co se připravit.
  • Jak vystoupit z řady konkurentů a vyvolat zájem nákupu. 

Materiály.

  • Odnesete si sadu materiálů pro další využití v praxi.

Pro koho je to určeno?

  • Pro prodejce a obchodníky, obchodní ředitele, kteří prodávají do firem, kde je firemní nákup.

  • Pro majitele, ředitele firem, kteří chtějí zvýšit svoje prodeje do firem.
  • Pro všechny profese, které přichází v rámci obchodního procesu do kontaktu s firemními nákupčími.

Termín, místo, cena

  • 22. 11. 2023 - 3 volná místa
  • 25. 03. 2024 - volná kapacita
  • Praha. Hybridní workshop. Účast možná prezenčně i online.
  • Harmonogram 9:00 -16:30
  • Kapacita na místě omezená na maximálně 6 míst. 
  • Cena roku 2023 - 14900,- Kč bez DPH
  • Cena roku 2024 - 17670,- Kč bez DPH (termíny 2024 registrované a zaplacené do konce října 2023 mají cenu roku 2023)
  • Při registraci uveďte prosím termín na který se registrujete.

Chci trénink hned objednat

Chcete si rovnou objednat trénink,
tak pokračujete správně níže.

Zajímám se o tento trénink

Potřebujete zjistit ještě další informace?
Napište, co vás zajímá níže.