Firemní nákup pro B2B obchodníky
Proč téma „Firemní nákup pro obchodníky“?
- Tohle je unikátní a jediný workshop na trhu, který obchodníkům ukáže jak funguje nákupní proces u firemnícch zákazníků, zejména ta část, kterou jim zůstává skryta a probíhá bez jejich účasti
- Tento workshop otevře dveře do práce firemního nákupu a ukáže vám jak využít firemní nákup jako vstupní bránu k obchodnímu úspěchu u firemních zákazníků.
- Vše co potřebujete vědět o firemním nákupu se dozvíte na tomto workshopu.
- Workshop je hybridní. Účast možná prezenčně na místě i online.
Co se naučíte?
- Jak prostřednictvím znalosti nákupníchprocesů, nákupního rozhodovánín zlepšit úspěšnost prodeje do firem.
- Jak funguje firemní nákup, jak funguje nákupní proces , jak probíhá nákupní rozhodování.
- Jak budovat dlouhodobý vztah s nákupčími na základě kompetence a vzájemné důvěry.
- Jak zaujmout, vystoupit z řady konkurentů a předběhnout konkurenci.
- Získáte jedinečné know how, které zůstává obchodníkům skryto.
- Bude tam vše. Interní nákupní proces, komoditní matice, komoditní strategie, jak pomoci nákupu s úsporami, komplet problematika výběrových řízení a poptávek, jak psát úspěšné nabídky a další důležité nástroje a metody včetně metody 7 polí jako skvělého nástroje pro vystoupení řadu konkurence a vyvolání zájmu nákupu.
Proč se mnou?
- Mám 24 let praxe v nákupu ( z toho 12 let aktivní služba). Spolupracoval jsem na rovoji nákupu s více než 200 firmami a protrénoval více než 5000 nákupčích.
- Vím, jak nákup pracuje, komunikuje, vyjednává, jak probíhají nákupní procesy v různých typech firem a trhů, čím je nákup motivován, jaké metody a postupy používá a proč.
- A také vím jak se prosadit jako dodavatel. Jak navázat vzájemně prospěšnou spolupráci.
- Podělím se s vámi o vše co vím. Naučím vás jak využít nákup jako vstupní bránu k firemním zákazníkům.
Jaký bude program?
- Projdeme způsob fungování firemních nákupních procesů od vzniku požadavku, interní proces, strategii nákupu až po výběr dodavatelů a vyjednávání.
-
Práce pro účastníky začíná ještě před zahájením workshopu a to přípravou a komunikací s lektorem na základě předem zaslaných materiálů a pokynů.
Témata.
- Průběh nákupního procesu a způsob nákupního rozhodování firemních zákazníků . Jak probíhá a je využít pro úspěch obchodu.
- Strategie nákupu firemních nákupčích. Jak vybírají dodavatele. Jaká volí kritéria pro výběr a proč. Jak ovlivnit a využít proces výběru. Jak zvýšit své šance na úspěch v poptávce či výběrovém řízení.
- Pravidla nákupu, kompetence a vliv jednotlivých útvarů. Podle jakých pravidel funguje proces. Umožní Vám to se zaměřit na ty správné lidi.
- Digitalizace nákupu a nákupních procesů a co to znamená pro dodavatele.
- Cenotvorba. Necenové faktory využívané nákupčími. Jak to udělat, aby nákup zajímali i jiné parametry než cena.
- Motivace a preference nákupu. Trendy. Kam jde firemní nákup a na co se připravit.
- Jak vystoupit z řady konkurentů a vyvolat zájem nákupu.
Materiály.
- Odnesete si sadu materiálů pro další využití v praxi.
Pro koho je to určeno?
-
Pro prodejce a obchodníky, obchodní ředitele, kteří prodávají do firem, kde je firemní nákup.
- Pro majitele, ředitele firem, kteří chtějí zvýšit svoje prodeje do firem.
- Pro všechny profese, které přichází v rámci obchodního procesu do kontaktu s firemními nákupčími.
Termín, místo, cena
- 22. 11. 2023 - 3 volná místa
- 25. 03. 2024 - volná kapacita
- Praha. Hybridní workshop. Účast možná prezenčně i online.
- Harmonogram 9:00 -16:30
- Kapacita na místě omezená na maximálně 6 míst.
- Cena roku 2023 - 14900,- Kč bez DPH
- Cena roku 2024 - 17670,- Kč bez DPH (termíny 2024 registrované a zaplacené do konce října 2023 mají cenu roku 2023)
- Při registraci uveďte prosím termín na který se registrujete.
Chci trénink hned objednat
Chcete si rovnou objednat trénink,
tak pokračujete správně níže.
Zajímám se o tento trénink
Potřebujete zjistit ještě další informace?
Napište, co vás zajímá níže.