Firemní nákup pro B2B obchodníky

Proč téma „Firemní nákup pro obchodníky“?

  • Tohle je unikátní a jediný workshop na trhu, který obchodníkům ukáže jak funguje nákupní proces u firemnícch zákazníků, zejména ta část, kterou jim zůstává skryta a probíhá bez jejich účasti
  • Tento workshop otevře dveře do práce firemního nákupu a ukáže vám jak využít firemní nákup jako vstupní bránu k obchodnímu úspěchu u firemních zákazníků.
  • Vše co potřebujete vědět o firemním nákupu se dozvíte na tomto workshopu.
  • Workshop je výhradněě prezenční. 

Co se naučíte?

  • Jak prostřednictvím znalosti nákupních procesů, nákupního rozhodovánín zlepšit úspěšnost prodeje do firem.
  • Jak funguje firemní nákup, jak funguje nákupní proces , jak probíhá nákupní rozhodování.
  • Jak budovat dlouhodobý vztah s nákupčími na základě kompetence a vzájemné důvěry.
  • Jak zaujmout, vystoupit z řady konkurentů a předběhnout konkurenci.
  • Získáte jedinečné know how, které zůstává obchodníkům skryto.
  • Bude tam vše. Interní nákupní proces, komoditní matice, komoditní strategie, jak pomoci nákupu s úsporami, komplet problematika výběrových řízení a poptávek, jak psát úspěšné nabídky a další důležité nástroje a metody včetně metody 7 polí jako skvělého nástroje pro vystoupení  řadu konkurence a vyvolání zájmu nákupu.

Pro bližší popis přínosu použiji text mého postu z linkedin,  který to možná vystihuje ještě lépe než je zde napsáno. Jen to není tak strukturované. 

▪️ Všechno, co o firemním nákupu vím a je užitečné pro obchodníka.
 
▪️ Jak skutečně funguje nákupní proces a nákupní rozhodování u firemních zákazníků.
 
▪️ jak komunikovat s nákupy různých typů, různých segmentů, různých rolí, různých kompetencí. Jak to poznat, jak uzpůsobit komunikaci a prodej.
 
▪️ Budeme tedy hodně segmentovat.
 
▪️ Jak vyjednávat s nákupčími.
 
▪️ Jak probíhá tendr z pohledu nákupu a jak zvýšit své šance na úspěch.
 
▪️ Jak je to s tou nákupní úchylkou na cenu.
 
▪️ Co se opravdu děje v té části nákupního procesu, kterou obchodník nevidí a neví co se tam děje, zákazník ho nepotřebuje a něco si tam šušní sám. Tahle část má u některých segmentů i 90 %.
 
▪️ Dopady digitalizace na nákup a jeho komunikaci s obchodníkem.
 
▪️ Co ve skutečnosti může znamenat žádost o slevu od nákupčího a jak to využít.
 
▪️ Jít nebo nejít do všech tendrů? A pokud jít, tak jak rozlišit jak.
 
▪️ Jak si nákupčí mapují trh v komoditní matici a co to znamená pro obchodníka?
 
▪️ Strategie úspěchu v případě konkurence. Užitky, výhody, potřeby.
 
▪️ Jak získat zájem nákupu, když je vás na straně dodavatele povícero.

Jak budovat bariéru proti konkurenci, která také nespí?
 
Můžete se na cokoliv zeptat. Protože mám praxi, může to tak být i na místě.
 
A co dělat nebudeme?
 
▪️ Rozhodně tam nebudou domněnky, předpoklady, co se tu šíří o nákupním rozhodování a firemním nákupu. Dozvíte se, jak to opravdu je.
 
▪️ Nebudeme promítat. Jen vy, já, flipchart, fixy.
 
Jinak je mi jasné, že si tam nejdete pokecat a ani nejste zvědaví, bych se vás pořád na něco ptal. Je mi jasné, že se tam jdete nachytřit. A tak to také bude. To garantuji.
 
Asi vše. Ne ještě ne. Ještě je třeba uvést co vše je zdarma😊.
 
▪️ Káva ,čaj, voda v neomezeném množství. Ráno snídaně. Odpoledne zákusečky a dobroty. 
▪️ A školní pomůcky. Skripta. Sešit A4 444 linkovaný červený. Psací potřeby. 

Proč se mnou?

  • Mám 24 let praxe v nákupu ( z toho 12 let aktivní služba). Spolupracoval jsem na rovoji nákupu s více než 200 firmami a protrénoval více než 5000 nákupčích. 
  • Vím, jak nákup pracuje, komunikuje, vyjednává, jak probíhají nákupní procesy v různých typech firem a trhů, čím je nákup motivován, jaké metody a postupy používá a proč.
  • A také vím jak se prosadit jako dodavatel. Jak navázat vzájemně prospěšnou spolupráci.
  • Podělím se s vámi o vše co vím. Naučím vás jak využít nákup jako vstupní bránu k firemním zákazníkům. 

Jaký bude program?

  • Projdeme způsob fungování firemních nákupních procesů od vzniku požadavku, interní proces, strategii nákupu až po výběr dodavatelů a vyjednávání.
  • Práce pro účastníky začíná ještě před zahájením workshopu a to  přípravou a komunikací s lektorem na základě předem zaslaných materiálů a pokynů. 

Témata. 

  • Průběh nákupního procesu a způsob nákupního rozhodování firemních zákazníků . Jak probíhá a  je využít pro úspěch obchodu.
  • Strategie nákupu firemních nákupčích. Jak vybírají dodavatele. Jaká volí kritéria pro výběr a proč. Jak ovlivnit a využít proces výběru.  Jak zvýšit své šance na úspěch v poptávce či výběrovém řízení. 
  • Pravidla nákupu, kompetence a vliv jednotlivých útvarů. Podle jakých pravidel funguje proces. Umožní Vám to se zaměřit na ty správné lidi.
  • Digitalizace nákupu a nákupních procesů a co to znamená pro dodavatele.
  •  Cenotvorba. Necenové faktory využívané nákupčími. Jak to udělat, aby nákup zajímali i jiné parametry než cena.
  • Motivace a preference nákupu. Trendy. Kam jde firemní nákup a na co se připravit.
  • Jak vystoupit z řady konkurentů a vyvolat zájem nákupu. 

Materiály.

  • Odnesete si sadu materiálů pro další využití v praxi.

Pro koho je to určeno?

  • Pro prodejce a obchodníky, obchodní ředitele, kteří prodávají do firem, kde je firemní nákup.

  • Pro majitele, ředitele firem, kteří chtějí zvýšit svoje prodeje do firem.
  • Pro všechny profese, které přichází v rámci obchodního procesu do kontaktu s firemními nákupčími.

Termín, místo, cena

  • 9. 10. 2024 -volná kapacita,nově otevřeno, nový program, nová forma, nová cena
  • Prezenční workshop, kapacita 16 účastníků 
  • v rámci maximálního rozšíření  mezi obchodníky měním formu  uzavřené skupiny 4 účastníků na skupinu 16 účastníků, tím se stává workshop přístupnější i cenově
  • Cena 7800,- Kč bez DPH na jednoho účastníka 
  • Harmonogram 9:00 -16:30

Chci trénink hned objednat

Chcete si rovnou objednat trénink,
tak pokračujete správně níže.

Zajímám se o tento trénink

Potřebujete zjistit ještě další informace?
Napište, co vás zajímá níže.