Intenzivní trénink ročních cenových vyjednávání
Workshop nebo trénink (dle potřeb zadavatele) zaměřený na jediný cíl. Vyjednat své cíle při ročních vyjednáváních o cenách a jejích změnách na rok 2025.
Přínos tréninku
- Po tomto tréninku jsou obchodníci až o vyšší desítky procent úspěšnější ve vyjednání zvýšení ceny na základě zvýšení cen vstupů.
- Získáte a naučíte se používat v praxi ověřené know how jak postupovat při přípravě, oznámení, vyjednávání o zvýšení ceny, abyste zvýšili pravděpodobnost přijetí zvýšení nakupujícím.
- Ukážu vám jak se vyhnout chybám při řešení zdražení se zákazníky, které vás úplně zbytečně stojí peníze na neakceptovaném zvýšení ceny.
- Naučíte se využít jednání o zvyšování cen k posílení vztahu důvěry a kompetence a dlouhodobé spolupráce se zákazníkem.
- Natrénujete si jednání o zvyšování cen se zkušeným nákupčím a budete připraveni na skutečná jednání s nákupčími.
- Získáte rutinu, sebevědomí a jednání o zvyšování cen se pro vás stane běžnou součástí komunikace se zákazníkem bez obav z narušení vztahu.
Proč téma Tvorba komoditní strategie v nákupu?
- Zvyšovat ceny musí teď každý dodavatel, každý prodejce a obchodník. Častěji a více než kdykoliv v minulosti.
- Nikdo nezažil takto těžkou situaci, na kterou je třeba k tradičním postupům jednání přidat nové, aktualizované.
- Úspěšnost ve zvyšování cen, v promítání zvyšujících se nákladů na vstupy do zákaznických cen se stává hlavním faktorem konkurence schopnosti firmy na trhu a v některých případech i přežití firmy.
- Tohle téma je dnes pro obchodníky zásadní a málokterý s ním má zkušenost (vlastně v tomto rozsahu nikdo).
- Zdražování se stává každodenní součástí života obchodníka a musí ho bravurně zvládat a vytvořit si potřebnou rutinu. Vytvářet si ji v praxi je poněkud drahé. Proto je zde unikátní trénink zaměřený na prosazení potřebné výše zvýšení cen u zákazníků na základě změn cen vstupů.
Obsah tréninku
- Příprava informací, cílů, strategií a podkladů na vyjednávání o zdražování.
- Jak vyjednávat s různými osobnostními typy na straně nákupu.
- Volba strategie. Výše zdražení, další požadavky, styl vyjednávání.
- Práce s rozpadem ceny a zdůvodnění zdražení.
- Využití jednání o zvýšení ceny k navázání a utužení vztahu a rozšíření spolupráce.
- Praktický trénink jednání o zvýšení ceny se zkušeným nákupčím v konkrétních situacích účastníků.
- Zpětná vazba, osobní vyjednávací know how, check list pro přípravu i jednání.
- Řešení vašich dotazů, témat, konkrétních situací z vaší praxe.
Pro koho je to určeno?
- Pro všechny obchodní týmy a další profese, které projednávají, zúčastňují se jednání nebo připravují podklady pro jednání s firemními zákazníky (zejména tam, kde na druhé straně vyjednávání nákup).
- Skutečně pro všechny, neboť všichni musí zdražovat a kdo nebude nepřežije.
Zajímám se o tento trénink
Potřebujete zjistit ještě další informace?
Napište, co vás zajímá níže.