Tvorba komoditní strategie v nákupu
Dosáhněte skokové změny v úrovni i výsledcích firemního nákupu a nákupního procesu.
Komoditní strategie je klíčový dokument pro řízení nákupu příslušné nákupní kategorie.
Přínos tréninku
-
Na tréninku se naučí nákupčí vytvářet a v praxi využívat komoditní strategii jakékoliv nákupní kategorie podle unikátní v praxi ověřené metodiky. Včetně vytvoření ročního akčního plánu pro systematické zlepšování.
-
Využití komoditních strategií v nákupu přináší skokové zlepšení práce a výsledků nákupu.
-
Získáte systém dokumentované znalosti nákupních postupů a nákupního know how. I po odchodu nákupčího zůstane ve firmě.
-
Způsob práce všech nákupčích bude jednotný a tudíž přehlednější, efektivnější a měřitelnější pro řízení, a sledování výsledků a výkonnosti.
-
Využijete do maxima know how všech účastníků nákupního procesu (nejen nákupčích) pro lepší výsledek nákupu.
-
Získáte úspory v nákupních podmínkách i v procesních časech a nákladech.
-
Získáte postup pro získání lepších podmínek od dodavatelů.
-
Budete mít úžasně transparentní a přehledný nákup.
Obsah tréninku
- Nákupčí se naučí zjistit informace, vyhodnotit je a vytvořit tu nejlepší strategii nákupu jakékoliv nákupní kategorie. A připravit tak pole pro maximální vytěžení možností dodavatelského trhu a know how všech útvarů podílejících se na nákupním procesu, pro skutečné potřeby firmy. Prostě dosáhnout toho nejlepšího nákupního výsledku a celý postup mít zdokumentovaný jako know how firmy, nikoliv nákupčího.
- Na tréninku se naučí nákupčí pracovat s metodikou. Každý si vytvoří jednu vzorovou komoditní strategii, kterou se naučí vytvořit, srozumitelně prezentovat a vysvětlit a využít v praxi.
- Ke každé komoditní strategii vytvoříme akční plán rozvoje kategorie pro daný rok a příležitosti pro úspory a další zlepšení. Přehledně, srozumitelně, jasné úkoly, termíny, výstupy.
- Nákupčí se naučí způsob tvorby akčního plánu pro jakoukoliv nákupní kategorii.
- Zároveň vytvoříme plán tvorby komoditních strategií, na kterých už si mohou nákupčí pracovat samostatně.
- Vedení nákupu získá návod jak s nákupčími dále na komoditních strategiích pracovat.
- Na konci bude mít každý zpracovanou jednu vybranou komoditní strategii, kterou využije následně jako vzor pro další.
Pro koho je trénink určen
-
Pro nákupčí, manažery nákupu a všechny profese, které se podílí na nákupním procesu.
-
Pro management a majitele firem, kteří chtějí skutečně maximálně využít potenciál firemního nákupu.
Cena firemního tréninku
- Viz tři typy firemních školení a tréninků v úvodu sekce.
Zajímám se o tento trénink
Potřebujete zjistit ještě další informace?
Napište, co vás zajímá níže.