Elitní nákup budoucnosti
4 dny
Elitní nákupní dovednosti ve čtyřech dnech. Praktické, exkluzivní, tvořené pro budoucnost. Přizpůsobivé strategie na nevyzpytatelném trhu. Jak vždy dostat z trhu maximum.
- Komoditní strategie pro budoucnost.
- Vykročte od snižování ceny a úspor k novým nákupním a cenovým modelům, kterými změníte trh a získáte náskok.
- Tendr budoucnosti boří stávající pravidla.
- Udržování konkurence dodavatelů jako nezbytnost dostat z trhu vždy maximum.
- Nebuďte krok před dodavateli, buďte před nimi několik kroků.
- Nákup jako součást organického celku nákup, prodej, marketing.
- Zároveň podmínka budoucí konkurence schopnosti.
- Neřešte, co je teď.
- Lídři řeší, co bude a tvoří co bude.
- I v nákupu.
- Přizpůsobte nákupní proces novým časům. Klasické pojetí vztahu interního klienta a nákupu je překonané.
- Klasický tendr je překonaný.
- Budujte dlouhodobé vztahy, ale ne monopolní dodavatele.
- Plně přizpůsobené skladbě účastníků. Vždy.
- Předem vás požádám o přípravu, osnovu dodám, aby to bylo opravdu pro vás.
- To, co je obsahem tréninku nikde jinde nesdílím. Je jen na tomto tréninku.
- Každý absolvent má zaručen vstup do exkluzivní skupiny elitních nákupčích pro sdílení zkušeností.
- Každý absolvent má možnost účasti na pravidelných online setkáních pro sdílení zkušeností.
Update 18.6.2025
Elitní nákup budoucnosti
Co si pod tím představit.
- Změny na trhu zcela mění požadavky na nákupní procesy.
- Změny na trhu mění vztahy mezi nákupem a prodejem.
- Změna na trhu posilují roli nákupu jako hybatele trhu.
- Změny na trhu propojují s konečnou platností nákupní a prodejní procesy v jedné firmě.
Co to znamená pro nákup?
- Mít na to odvahu a získat na to kompetenci.
- Méně času na přípravu podkladů pro nabídky pro své firemní obchodníky.
- Téměř vždy je požadovaný nákupní lead time kratší než nejkratší možnost dodání z trhu (z dřívější výjimky se stal nový normál a nákup semusí v zájmu konkurence schopnosti firmy přizpůsobit,ne naopak).
- Změna monopolních nákupů na konkurenční(v některých firmách se z monopolních dodavatelůstalakouleu nohy - je jich až 80 % - a velmi snižují konkuremnceschoipnost firmy).
- Okamžité přenášení tlaku zákazníků na ceny a termíny na své dodavatele (po nákupu je žádanáé zásadně větší pružnost a okmažitá reakce).
- Vytváření přizpůsobivých komoditních strategií (tohle je patrně nejdůležitější změna, která má dramatický vliv na podmínky nákupu, využití všech možností trhu a podpora konkurence schopnosti firmy).
- Vstup do nákupního procesu v co nejranější fázi (ne až si interní klient něco upeče s dodavatelem a vyrobí další monopol - tohle je jak epidemie, je třeba s tím rychle skoncovat). .
- Odstřihnutí interních klientů od přímého nekontrolovatelného kontaktu s obchodníky (tohleje moc důležité, obchodníci jsou na tohle nejvíce školeni).
- Trvalý tlak na dosahování skutečných úspor, promítnutých do hospodaření firmy.
- Provádění výběrových řízení od RFi, kdykoliv je to možné. A tím zabránění ovlivnění zadání obchodníkem v jeho prospěch.
- Soustavné hledání nových nákupních modelů posilující roli nákupu.
- Nákup je novým lídrem vztahu mezi zákazníkem a dodavatelem.
- Rozhoduje nákupní proces a ne postupy obchodníka.
- Výrazná změna ve způsobu vyjednávání s posílením psychologie e ovlivňování.
- Stávající postupy nákupu jsou poplatné již neexistujícímu stabilnímu, předvídatelnému trhu s jasnými pevnými pravidly.
- Nákup čeká (mnozí už to dělají) kompletní revize a změna nákupních procesůacelé role nákupu.
Tvoří se nákup budoucnosti.
- Elitní nákup, který využívá všech možnosti trhu a od první chvíle řídí celý vztah s dodavatelem a obchodníkem.
- Po absolvování tréninku z vás bude elitní nákupčí budoucnosti.
- Upozornění. Tohle není o AI. Tohle je o skutečné kompetenci nákupu. Bez ní to nepůjde.
Pro koho je trénink určen
- Lídry nákupu, kteří chtějí udávat směr.
- Pro nákupčí amanažery nákupu, kteří chtějí tvořit budoucnost firemního nákupu.
- Pro majitele, manažery, kteří chtějí ze svého nákupu dostat maximum pro svou konkurence schopnost.
-
Pro vstup nejsou potřeba žádné bariéry. Ani zkušenosti.
Pokud nemáte zkušenosti nemáte špatné návyky.
Pokud máte zkušenosti, vaše návyky upravíme a aktualizujeme.
Termín, místo, cena
- Termín 21.-22. října a 25.-26.listopadu 2025
- Kapacita 6 účastníků
- Harmonogram 9:00 - 16:30 + večer neformální diskuse a škola hrou.
- Praha, Klimentská 50
- Cena 78000,- Kč bez DPH
- Včasná cena pro odvážné, kteří věří mně i obsahu s předstihem je 68800,- kč do 15.7. 2025
- Při kombinaci s Elitním tréninkem byznys vyjednávání je zvýhodněná cena za obě akce (celkem 7 dní) 99800,- Kč bez DPH (platí pouze do 15.7. 2025)
- Cena bez DPH za jednoho účastníka
- Při registraci uveďte prosím termín na který se registrujete.
- Cena obsahuje 4 dny elitních nákupních dovedností budoucnosti , vstup do exkluzivní skupiny na linkedin výhradně pro absolventy elitního tréninku, příručku eltiního nákupčího, vstup do průběžně aktualizované sdílené složky materiálůk nákupu, celodenní stravování, certifikát a odznak elitního nákupčího.
- Ubytování si hradí každý sám. Hotel doporučím.
K dispozici i jako elitní firemní trénink pro firemní týmy, management i majitele firem. Upravený vždy na míru.
Cena firemního tréninku na vyžádání.
Chci trénink hned objednat
Chcete si rovnou objednat trénink,
tak pokračujete správně níže.
Zajímám se o tento trénink
Potřebujete zjistit ještě další informace?
Napište, co vás zajímá níže.