Elitní nákup budoucnosti 

4 dny

Elitní nákupní dovednosti ve čtyřech dnech. Praktické, exkluzivní, tvořené pro budoucnost. Přizpůsobivé strategie na nevyzpytatelném trhu. Jak vždy dostat z trhu maximum.

  • Komoditní strategie pro budoucnost.
  • Vykročte od snižování ceny a úspor k novým nákupním a cenovým modelům, kterými změníte trh a získáte náskok.
  • Tendr budoucnosti boří stávající pravidla.
  • Udržování konkurence dodavatelů jako nezbytnost dostat z trhu vždy maximum.
  • Nebuďte krok před dodavateli, buďte před nimi několik kroků.
  • Nákup jako součást organického celku nákup, prodej, marketing.
  • Zároveň podmínka budoucí konkurence schopnosti.
  • Neřešte, co je teď.
  • Lídři řeší, co bude a tvoří co bude.
  • I v nákupu.
  • Přizpůsobte nákupní proces novým časům. Klasické pojetí vztahu interního klienta a nákupu je překonané.
  • Klasický tendr je překonaný.
  • Budujte dlouhodobé vztahy, ale ne monopolní dodavatele.
  • Plně přizpůsobené skladbě účastníků. Vždy.
  • Předem vás požádám o přípravu, osnovu dodám, aby to bylo opravdu pro vás.
  • To, co je obsahem tréninku nikde jinde nesdílím.  Je jen na tomto tréninku.
  • Každý absolvent má zaručen vstup do exkluzivní skupiny elitních nákupčích pro sdílení zkušeností.
  • Každý absolvent má možnost účasti na pravidelných online setkáních pro sdílení zkušeností.

Update 18.6.2025

Elitní nákup budoucnosti

Co si pod tím představit.

  • Změny na trhu zcela mění požadavky na nákupní procesy.
  • Změny na trhu mění vztahy mezi nákupem a prodejem.
  • Změna na trhu posilují roli nákupu jako hybatele trhu.
  • Změny na trhu propojují s konečnou platností nákupní a prodejní procesy v jedné firmě.

Co to znamená pro nákup?

  • Mít na to odvahu a získat na to kompetenci.
  • Méně času na přípravu podkladů pro nabídky pro své firemní obchodníky.
  • Téměř vždy je požadovaný nákupní lead time kratší než nejkratší možnost dodání z trhu (z dřívější výjimky se stal nový normál a nákup semusí v zájmu konkurence schopnosti firmy přizpůsobit,ne naopak).
  • Změna monopolních nákupů na konkurenční(v některých firmách se z monopolních dodavatelůstalakouleu nohy - je jich až 80 % -  a velmi snižují konkuremnceschoipnost firmy).
  • Okamžité přenášení tlaku zákazníků na ceny a termíny na své dodavatele (po nákupu je žádanáé zásadně větší pružnost a okmažitá reakce).
  • Vytváření přizpůsobivých komoditních strategií (tohle je patrně nejdůležitější změna, která má dramatický vliv na podmínky nákupu, využití všech možností trhu a podpora konkurence schopnosti firmy).
  • Vstup do nákupního procesu v co nejranější fázi (ne až si interní klient něco upeče s dodavatelem a vyrobí další monopol - tohle je jak epidemie, je třeba s tím rychle skoncovat). .
  • Odstřihnutí interních klientů od přímého nekontrolovatelného kontaktu s obchodníky (tohleje moc důležité, obchodníci jsou na tohle nejvíce školeni).
  • Trvalý tlak na dosahování skutečných úspor, promítnutých do hospodaření firmy.
  • Provádění výběrových řízení od RFi, kdykoliv je to možné. A tím zabránění ovlivnění zadání obchodníkem v jeho prospěch.
  • Soustavné hledání nových nákupních modelů posilující roli nákupu.
  • Nákup je novým lídrem vztahu mezi zákazníkem a dodavatelem.
  • Rozhoduje nákupní proces a ne postupy obchodníka.
  • Výrazná změna ve způsobu vyjednávání s posílením psychologie e ovlivňování.
  • Stávající postupy nákupu jsou poplatné již neexistujícímu stabilnímu, předvídatelnému trhu s jasnými pevnými pravidly.
  • Nákup čeká (mnozí už to dělají) kompletní revize a změna nákupních procesůacelé role nákupu. 

Tvoří se nákup budoucnosti.

  • Elitní nákup, který využívá všech možnosti trhu a od první chvíle řídí celý vztah s dodavatelem a obchodníkem.
  • Po absolvování tréninku z vás bude elitní nákupčí budoucnosti.
  • Upozornění. Tohle není o AI. Tohle je o skutečné kompetenci nákupu. Bez ní to nepůjde.

Pro koho je trénink určen

  • Lídry nákupu, kteří chtějí udávat směr.
  • Pro nákupčí amanažery nákupu, kteří chtějí tvořit budoucnost firemního nákupu.
  • Pro majitele, manažery, kteří chtějí ze svého nákupu dostat maximum pro svou konkurence schopnost. 
  • Pro vstup nejsou potřeba žádné bariéry. Ani zkušenosti.

    Pokud nemáte zkušenosti nemáte špatné návyky.

    Pokud máte zkušenosti, vaše návyky upravíme a aktualizujeme.

Termín, místo, cena

  • Termín 21.-22. října a 25.-26.listopadu 2025
  • Kapacita 6 účastníků
  • Harmonogram 9:00 - 16:30 + večer neformální diskuse a škola hrou. 
  • Praha, Klimentská 50
  • Cena 78000,- Kč bez DPH 
  • Včasná cena pro odvážné, kteří věří mně i obsahu s předstihem je 68800,- kč do 15.7. 2025
  • Při kombinaci s Elitním tréninkem byznys vyjednávání je zvýhodněná cena za obě akce (celkem 7 dní) 99800,- Kč bez DPH (platí pouze do 15.7. 2025) 
  • Cena bez DPH za jednoho účastníka
  • Při registraci uveďte prosím termín na který se registrujete.
  • Cena obsahuje 4 dny elitních nákupních dovedností budoucnosti , vstup do exkluzivní skupiny na linkedin výhradně pro absolventy elitního tréninku, příručku eltiního nákupčího, vstup do průběžně aktualizované sdílené složky materiálůk nákupu, celodenní stravování, certifikát a odznak elitního nákupčího. 
  • Ubytování si hradí každý sám. Hotel doporučím. 

K dispozici i jako elitní firemní trénink pro firemní týmy, management i majitele firem. Upravený vždy na míru.
Cena firemního tréninku na vyžádání.

Chci trénink hned objednat

Chcete si rovnou objednat trénink,
tak pokračujete správně níže.

Zajímám se o tento trénink

Potřebujete zjistit ještě další informace?
Napište, co vás zajímá níže.